#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي
مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي تعداد اسلاید: 30 اسلاید قالب بندی: پاورپوینت فهرست مطالب: تاريخچه بازاريابي اجتماعي تعريف بازاريابي اجتماعي بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی مبادله مشتر ي محور ي رقابت تمایل مداوم برای اصلاح محصول آمیزه بازاریابی مراحل اجراي يك برنامه بازاريابي اجتماعي SMART Model قسمتی از متن: تعريف بازاريابي اجتماعي: طراحي، مداخله و کنترل برنامه هايي براي افزايش قابليت پذيرش يک ايده يا عمل اجتماعي در يک گروه مخاطب. استفاده از مفاهیم و ابزارهای بازاریابی تجاری برای تاثیرگذاری روی رفتارهای فرد به منظور ارتقای سلامتی فرد و جامعه . توضیحات : این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي " می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیر .
دریافت فایل
good
اجتماعي ,بازاريابي ,important ,مفاهیم ,بازاریابی ,پاورپوینت ,بازاريابي اجتماعي ,و مفاهیم ,اصول و ,مفاهیم بازاريابي ,به عنوان ,مفاهیم بازاريابي اجتماعي ,تعريف بازاريابي اجتماعيمنبع
پاورپوینت تعاریف پایه برنامه ريزي شهري
پاورپوینت با موضوع گیاه شناسی
طرح برش پازل-چند طرح برش-فایل کورل
طرح جابر - برگ
پاورپوینت درس بیست و یکم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت سوم) تعیین کانال توزیع
پاورپوینت درباره مدرن تاکینگ Modern talking
فایل فلش گوشی چینی طرح سامسونگ Galaxy J8+ J8 Plus با اندروید 5.1 با cpu mt6580 با مشخصه پریلودر preloader_best6580_weg_l