#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}
پاورپوینت درس بیست و یکم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت سوم) تعیین کانال توزیع
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 13 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 21 مدل کسب و کار قسمت سوم : تعیین کانال توزیع تعیین کانال توزیع کانال های ارتباطی، توزیع و فروش، واسطۀ میان یک شرکت با مشتریان خود است. کانال ها نقاط تماس با مشتری هستند و نقش مهمی را در تجربه مشتری ایفا می کنند. کانال های ارتباطی را می توان از نظر نوع ارتباط با مشتری به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم و از نظر مالکیت کسب وکار به دو صورت شخصی و شریکی تقسیم بندی کرد. در جدول 1 -21 انواع هر کدام از این تقسیم بندی ها به همراه وظایف کانال ها آورده شده است. انواع کانال های توزیع و وظایف آنها فعالیت بررسی کانال های توزیع: در تیم خود سه کسب و کار موفق در کشور را انتخاب کنید و کانال های توزیع آنها را بررسی و جدول 2 -21 را تکمیل کنید. بررسی کانال های توزیع چند کسب و کار موفق کشور فعالیت تکمیل قسمت تعیین کانال توزیع بوم مدل کسب و کار: با توجه به نتایج به دست آمده از فعالیت این بخش و بحث و گفت و گو در تیم خود، قسم .
دریافت فایل
good
کانال , ,توزیع ,کسب ,کار ,important , ,کانال های ,و کار ,کسب و ,کانال توزیع ,تعیین کانال توزیعمنبع
پاورپوینت تعاریف پایه برنامه ريزي شهري
پاورپوینت با موضوع گیاه شناسی
طرح برش پازل-چند طرح برش-فایل کورل
طرح جابر - برگ
پاورپوینت درس بیست و یکم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت سوم) تعیین کانال توزیع
پاورپوینت درباره مدرن تاکینگ Modern talking
فایل فلش گوشی چینی طرح سامسونگ Galaxy J8+ J8 Plus با اندروید 5.1 با cpu mt6580 با مشخصه پریلودر preloader_best6580_weg_l